Dijital dünyanın, tercihlerin belirlenmesinde gün geçtikçe daha ciddi bir rol oynamaya başladığı ve marka yatırımlarının, küresel rekabette öne çıkabilmek için öneminin her geçen gün arttığı günümüz koşullarında “Marka İtibarı” ilk sıraya yerleşmiş bulunmakta. Tüm dünya, pandeminin yol açtığı kriz dönemini atlatmaya çalışırken, markalar da stratejilerini yeniden şekillendirme aşamasına geldi. Pandemi dönemi sonrasında birçok yeni girişim ve markanın oluşacağının ayak sesleri de bugünden duyulmakta. Gazeteci-Yazar Nihat Demirkol moderatörlüğünde İtibar Yönetimi Danışmanı Salim Kadıbeşegil’i ağırlayan EGİAD – Ege Genç İş İnsanları Derneği, online webinar ile “Covid-19 Döneminde Markalar ve Şirketlerin İtibarı” başlığını tartışmaya açtı.
15. Dönem
EGİAD’ın, Tunç Soyer’i Ziyareti
EGİAD Yönetim Kurulu’nun İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer ile belirli aralıklarla yaptığı rutin toplantılar kapsamında son toplantı 01 Mart 2021 tarihinde gerçekleştirildi. 15.Dönemin son ziyareti olması özelliği taşıyan toplantıya EGİAD Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Devamı…